السبت، 9 أغسطس 2008

اتأخرت عليكم


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا الموقع ادناه

حبهان

اسمى مذكر بس أنا انثى

عمرى ميهمش حد

انا حبهان.

زى ما قلت لكم

بحب الطبيخ ودايما مطبخى فيه ريحة شياط

بحب الاشغال اليدويه

ودايم تلاقينى بدور على الابرة والفتله

بحب ارسم.. وبرضه دايما ادور على فرشى والوانى

مش موجودين

المهم

الحقيقه انا عندى شويه افكار

ومستكه حبيبتى برضه عندها

وافكارها على افكارى

ان شاء الله هنفجر المدونات

لا لا

هنفجرها افكار

اوعوا تفهمونا غلط

هو فى شوربه تنفع من غيرنا

ااقصد مدونه

نورتو الشوربه بتاعتنا

ااقصد مدونتنا

وانتظرونا بعد الفاصل

والآن

الميكرفون مع مستكه

والدور عليها علشان تنزل اول افتكاسه

على فكرة مستكه مش عاوزة تنزل حاجه منقوله هنا

اى حاجه لازم هتكون متجربه

نورتونا.
.وبشويش علشان الشوربه سخنه

هناك 10 تعليقات:

عالمى ازرق يقول...

مبروك المدونه
وعقبال ماتتملى مواضيع جميله وهادفه بأذن الله

مستكه يقول...

ربنا يجبر بخاطرك
والله ان شاء الله تبقى
شوربه محبكه بالحبهان والمستكه
مدونتنا ان شاء الله تكون سهلة الهضم
اهلا بيك عالمى ازرق
على فكرة انا بحب اللون الأزرق قوىىىى
ومستكه مقلتش بتحب اى لون
لما تيجى تقول بنفسها
اهلا بك

حنيــــــن يقول...

ايه ده ؟
انتوا لسه بتقدموا ؟
انا مش شايفه حاجه ظهرت لسه
يلا بقه عاوزين نشوف افكاركم اللى شوقتونا بيها دى
مستنياكم

radwa يقول...

مبروووووووووووووووووك المدونه
منتظره بشغف
يمكن اتعلم حاجه فى المطبخ ):

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
اولا كل عام وانتم بخير يا اخوتي من حارة زعتر
ثانيا مدونة فكرتها رائعة جداااااااا وساتابعكم بانتظام باذن الله
مع اني لي مدونة بنفس الفكرة بس ما عملتش فيها حاجة خالص اما افضالها
بس انتوا كدة هتقوموا بالواجب
الف مبروك وبلا شدوا حيلكم
نورتوا مدونتي
تحياتي

مستكه يقول...

الف مبروك يا حبهانه

افتتاح المدونه

اسال الله ان يوفقنا فيها

وتكون خالصه لوجهه الكريم

ونفيد ونستفيد

وبشكر كل الناس اللي نورتنا

وان شاء الله مش هنخيب ظنكم فينا

غير معرف يقول...

مبروك المدونه متابعين ان شاء الله بس

جيهان علي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


مبارك عليكم المدونة
ومبارك لنا دخولكن عالم التدوين

وفي انتظار مواضيعكم المميزة بإذن الله


تحياتي

مؤمنه يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا اسفه على التاخير فى تعليقى
انا فى غاية الشوق لقراءة ما فى جعبتكم
حاسة انكم هتفجروا المدونات اقصد هتفجروا افكار
وهنشوف شوربه لذيذه اقصد مدونه جميله
تحياتى لكم
وفى انتظار القادم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مستكه يقول...

منور يا بشمهندس

........................

اهلا بيكي يا جيهان

شرفتينا اكيد بمرورك

ومعلش انا لسه جديده لانج في المدونات

فبخبط في الاول كده

لكن ن شاء الله ربنا يسهل وابقي بريمو فيها

نورتي ياجميل


.................

اهلا بيكي يا مؤمنه

نورتي المدونه

انا رحب بيكم علي ما حبهانه تيجي بنفسها

شكلها ملبوخه في طبخه مستعصيه